Alla inlägg den 20 februari 2007

Av carolina - 20 februari 2007 15:40

Igår var det meningen jag skulle vara hemma men jag var tvungen att gå på skolan för jag skulle på ett besök hos sjuksyster och kolla ryggen, hon sa sen efter koll att jag måste söka upp en sjukgymnast och lägga upp schema för min träning. Efter besöket sökte jag upp Frida och vi bestämde träff senare på skolan men då stack hon och käkade utan mig den dumbommen! Hittade igen henne iallfall, gick på någon föreläsning om droger och det var nån snubbe från polarna eller vad dom heter, mycket intressant faktiskt! Kilade hem och sen for jag på körskolan, hem igen och sen kom Frida och vi gick till Emelie med massa frukt. Gjorde fruktsallad som blev god, doppade i varm choklad och grädde, mums! Satt och myste i soffan med gott och såg på en film. Två av Emelies kill kompisar kom förbi och umgicks. Trevligttrevligt! Sen skulle jag till bussen men i den hala backen så åkte bussen bara förbi mig så jag gick upp igen och fick stå ute och kasta snöbollar på fönstret men dom hörde ju aldrig, haha men sen kom Frida skuttandes och öppnade åt mig. Gjorde ett nytt försök en timme efter och då gick jag 5 minuter tidigare så det var ingen risk. Fick hämt av Urban och Victor på busshållsplatsen iallafall så jag slapp gå den långa och kalla vägen. Hittade aldrig dörrhandtaget på biljäveln för det såg ut att vara en tvådörrars, hahaha fick ett gott skratt. När vi kom fram kramades med lillmamma och sen fick jag se Victors hår eller rättare sagt inte Victors hår, så han hade klippt sig jätte fint! =D Gapade till lite för blev så chockad liksom. Men han blev verkligen fin min älskling. Nu ska jag krypa ner med baby igen i sängen och sjuka oss lite till.

Jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards