Direktlänk till inlägg 8 augusti 2009

allt till bröllop..

Av carolina - 8 augusti 2009 13:01

dom senaste dagarna har vi haft väldigt roligt tillsammans, vi har byggt en baslåda (?!) vilket vi var ett real team för att göra. hade inte gått utan hans händer och inte utan min hjärna. vi har varit en sväng ner i hudik för att jon skulle göra teorin, som han såklart klarade! nästa vecka så blir jag av med bilen, haha. vi träffade lina, wilma och rasmus på birsta och åt på mcdonk och sen spelade vi bowling, skönt att träffa linan!


igår så gifta sig det vackra paret sara och johan! det var så fint att jag blev alldeles tårögd. sara var vackrare än nånsin och johan var stilig som attan. vi knäppte lite kort uppe vid merloslott och sen ska stefan skicka dom vidare till mig, jon redigera och jag framkalla för att sen göra ett jätte fint collage till dom i bröllopspresent! sen bar det hem för kalas för ronja som fyller 3. senare mot kvällen blev det partey och jag hade tänkt dricka en öl, eller två och hade förberett men då skulle vi ha fått gått eller cyklat hem så det blev inget av, men jag hade det väldigt trevligt ändå! fast än grabbarna blev väldigt på luven framåt 11-12 och startade något som är väldigt svårt för jon att släppa ifrån sig, diskussioner in på djupa livet..haha!


idag ska vi nog åka förbi hos sara och johan och hjälpa till att städa lite som vi lovat, men vi har faktiskt nyss vaknat.. sen ville dom bada. och ikväll är det drakbåtsfestivalen, eller?


zion skötte sig så fint igår, han var så snäll hela tiden! älskade du!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards