Direktlänk till inlägg 22 augusti 2009

kräftor och annat..

Av carolina - 22 augusti 2009 16:46

hej hopp oh grattis till ditt körkort jon. äntligen :) kan vara skönt och sitta brevid för mig någon gång också.


igår var vi hos syster och johan och åt kräftor, gott gott. så kul att se syrran nu när hon börjat plugga så är hon så mycket gladare, fast än hon säger sig vara så stressad osv så har hon alltid några leenden extra varje dag :)


just nu är vi uppe hos mamma och fixar med lite kablar så vi får upp alla lampor hemma. lite tråkigt med så kasst väder, vi blir så trötta men visst är det lite mysigt också, då man får tända ljus precis som mamma gjort, och då man får ha på sig myskläder bara OCH få vara inne utan att behöva skylla på annat :)


trodde att zion skulle få sina sprutor i torsdags men då fick vi det framflyttat till nästa vecka. men väga och mäta honom fick vi iallafall och klumpen väger nu 6.9 kg och är 64.5 cm lång. tungviktaren min, så underbart mullig och go.


nu ska jag umgås lite med mamma och inte bara tjyvlåna hennes dator.. bara för att den stod här och lockade mig med att vara påslagen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards