Alla inlägg den 6 september 2009

Av carolina - 6 september 2009 01:48

så idag har jag haft världens mys med två av mina favoriter, sophie och mamma. handlade lite gotta på ica. fick åka i pelle och mammas nya bil, shit så snygg den är!! åkte hem och fixade käk, sen traskade mamma ner till maud och drack lite vin och bjöd på sallad. efter ett tag började grannen med sitt jäkla musikspelande, det var så pass högt att vi kunde haft eget party här utan att själv dra ström... så vi gick ner till mamma och maud och vi ringde till polisen som kom hit, tyvärr hade hon slagit av musiken då. men skönt att timråbo får en rapport och vet hur det ligger till.. ska även åka in på måndag och berätta om deras katter som var vantokiga häromdagen..


zion har sovit bra länge nu och vi är fortfarande vaken.. jag undrar om jag någon gång kommer hinna ta ikapp lite sömn.. hm. ska gå och lägga oss nu antar jag, sophie ska jobba imorgon och själv har jag lite städning som väntar.. mamma kom hem och var på lyset och rolig men hon hoppade i säng på en gång, tråkigt men skönt för henne hehe. hann prata lite med plastispelle lite också och han sa några väl fina grejer till mig.


jag och sophie hyrde en film nu ikväll/natt som vi nyss sett klart, madhouse (?) rätt bra men galen.


nå, godnatt! peace.

Ovido - Quiz & Flashcards