Alla inlägg den 14 september 2009

Av carolina - 14 september 2009 10:34

oj innan jag förstog att dom ändrat sidan på bloggagratis..  haha höll på att bli galen då sidan bara bytte till bloggplatsen som den nu kallar sig? jaja. vi var igår och storhandlade och lite annat, dom tidigare dagarna har jag inte så mycket minne av faktiskt? vet inte, jag är lite dagvill nu för tiden, tror att det är måndag idag iallafall?

zion bara växer och växer, han har blivit riktigt stor nu och fortfarande en lugn och go pära. gröt har han börjat käka också, älskar det! det är dags att åka och handla nya kläder iallafall, ongan växer ju ur allt.


på fredag ska vi på bio med sara och johan då på flickan som lekte med elden. ska bli riktigt roligt, och morfar får vara barnvakt åt vår pärla. hoppas bara att jag kan slappna av, han är i goda händer men ändå att vara ifrån honom så.. vi får se om jag klarar mig genom en 2 timmar och 9 minuter lång film eller om jag rusar ut redan efter en kvart. innan jag går och myser med Z så ska jag svara på en kommentar:


Kommentar till myskväll
Vi som läser din blogg lite då o då o följer ditt spartanska lilla liv undrar... barnets far är han ute ur bilden?? Du skriver hela tiden "Jag o Zion" "Jag o X" men inte något om honom.
Nyfiken :-)


nejdå zions pappa finns han också, men det händer inte så mycket om honom som jag skriver om hehe. på både gott och ont. det händer någon gång att han nämns.. men jag sätter nog min största fokus på zion, men inte tappat allt för jon såklart. men kort, han finns! :)


peace!


Ovido - Quiz & Flashcards