Alla inlägg den 17 februari 2010

Av carolina - 17 februari 2010 23:31

som tidigare nämnt så är tradera farligt.. men nu är jag faktiskt väldigt glad. vad kunde inte passa sig mer än lite pengar på kortet, en återbetalning sen tidigare då jag betalat in för mycket till trygghansa. i sista sekund la jag det vinnande budet på ett stycke löshår (då mitt hår aldrig växer som jag vill), så nu äntligen ska jag bli en donna igen, iallafall känna mig som en. + att inom några dagar kommer ett par plagg också. jag är lycklig ikväll, med en öl i min hand och några vinster såklart.


maja och lina var förbi en stund förut, en mycket kort en men det var värt guld! fick mycket roligt men onödigt sagt på ett sånt litet tag. det blir mer framöver! imorgon är det loppistime igen, och då ska jag faktiskt för ovanlighetens skull dra på oss kläderna, kånka ner med vagnen och gå ända dit upp, tråkigt att man måste ta såna omvägar bara då det inte finns gångväg hela den väg jag vill gå.. den korta! men lite mortion skadar inte på min ohälsosamma kropp.


tidigare idag var vi så snäll som hämtade pelle ända uppe i stöde för att han skulle till timrå och kolla/köpa en bil. nå han tog sig en sväng med den bmw han kikade på, och han fastade i snön! ha, men jag kan förstå honom för jag hade heller inte sett att det var oskottat där.. men med lite hjälp från några pojkar så kom han lös.. men han valde att köpa en annan bil, en toyota. bra köp!


inatt har jag hela sängen för mig själv och det ska bli så skönt så! sträcka ut mig till max och sova så ljuvligt. godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards