Direktlänk till inlägg 22 november 2006

kramsjuk

Av carolina - 22 november 2006 15:06

Vaknade inte av att Victor klev upp imorse men tydligen hade jag fått en puss iallafall innan han stack iväg till skolan. Vaknade en snabbis för att det var så ljust så snubblade iväg nyvaken och drog igen persienerna och somnade säkert efter en minut igen. Klev upp runt halv tolv och satte mig vid Victors dator och slappa med tetrisDOH! Ringde min kära och då var han på väg att åka hem strax. Har bara legat och myst hela dagen framför teven, varit sjuk kramsjuk! ^^, Känner mig som nykär i den där killen, han är det bästa. Har nyss kollat på ett avsnitt av OC och nästa blir det också, sjukt bra tvserie synd bara att jag missat så mycket och knasen får ju spunk på mig så fort jag ska se något sånt!  Han får då sitta vid datorn och leka med sitt bilspel. Har inte vetat alls vad klockan varit idag, skönt att inte behöva bry sig om det för en gång skull och nu var typ första gången jag kollade på den och den var mer än vad jag trodde. Blir väl hopp i säng med massa mys strax. Ska på skolan på fredag iallafall och hoppas på att få reda på vilket betyg jag får på filmrecentionen och så. Har även en redovisning då som varken jag eller Frida gjort ett piss på men ändå måste göra det, undra sig flundra hur det ska gå? Nå, godnatt sluts.

Victor Fahlberg♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards