Direktlänk till inlägg 23 november 2006

galen

Av carolina - 23 november 2006 15:07

Var tvungen åka hem idag för att rasta Nova. Gick ifrån Victor runt halv tolv ända till Ikea, långt och drygt att gå själv men fick låna hans mp3. Såg en buss komma innan jag kommit fram till busshållsplatsen och trodde att jag skulle få sitta ett bra tag och vänta på nästa men det gick en igen efter tio minuter. Kom hem och tog Nova på en sväng på en gång annars brukar jag alltid lyckas glömma bort henne, vilket leder till att min mamma blir flyförbannad. Rotade efter käk i köket men inget som såg ut att smaka just nu. Nu sitter jag  bara vid datorn och saknar min bus. Vet inte om jag får träffa honom nått idag heller, ska på skolan imorgon så måste sova hemma och han är sketa sjuk i halsen , så. Blir tokig på katterna som kutar fram och tillbaka i mitt rum just nu, men vill ju inte vara dum och slänga ut dom sötsakerna heller. Ajo, vill bara krypa in i Victors famn NUNUNU!

Jag älskar dig.♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards