Direktlänk till inlägg 29 november 2006

shopping

Av carolina - 29 november 2006 15:45

Dagen har varit seg, men ändå inte. Hasse var på praktiken och kollade till mig och hur det gick m.m jäklans tjatgubbe det där. Sista dagen för Birgitta där iallafall, så sa hejdå till henne och så. Tog bussen hem, träffade Rickard och han hade inte klarat uppkörningen stackarn. Nu siter jag här och väntar på att få tag i Frida på nått sätt, för att prata om hur vi ska göra ikväll. Igår var vi och badade på Timrå badhus med Sara, Johan och Ronja. Så söt hon är Ronja vetni ouf. Var helt slut efteråt och orkade inte ens klä av mig själv vid läggdags så det fick Victor ta och göra. Gick hur mycket som hellst igår också, först från Victor till praktiken sen cyklade till ikea, sen från ikea hem till Victor och sen gick vi tillbaka till ikea, gick ner till sara och johan som är också en bra bit, sen från mig ungefär till där sara och johan bor igen men vi tog också en senväg.  Fyfan, fortfarande slut i kroppen. Victor kommer snart hit, och han ska inte på sin träning ikväll, men det blir en tidig kväll efter läxa iallafall.

Jag älskar Victor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards