Direktlänk till inlägg 15 februari 2007

sjukas

Av carolina - 15 februari 2007 15:38

En natt med att jag vaknat varje halvtimme då jag äntligen lyckats somna. Vaknade en gång och svettades så det kändes som jag nyss kommit ur duschen, så jobbigt sjuk jag är nu!  knarkat ibumetin och har en temp på 38.8 då jag egentligen har 36.4 Har bara legat idag och suttit lite vid datorn. Igår var jag med Emelie och Frida och sen gick jag till syster och käkade och sen in på körskolan, där kunde jag inte konsentrera mig alls för att jag började då bli sjuk och mådde piss redan då. Men ändå så åkte jag in med flickorna igen till stan för att se på Tungviktarna på pipeline och Victor följde också med, och där träffade vi Lina och Sonja. =) Kulkul, sen for vi hem och sen började den där förbannade natten med smärta och sömnlöst. Har hela dagen funderat på om jag ska sätta med och läsa teori men jag vet inte om min hjärna är på topp för det. Ska krypa ner i sängen nu iallafall och vänta på att Victor ska komma. Pratade med Erika nyss också, hon var också sjuk stumpan, jag ska förmodligen ner till henne på lovet. Vad jag hoppas på iallafall! Läkar tid på måndag, ska kolla ryggen också och det ska bli skönt! Nåja, hejdå.

Victor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards