Direktlänk till inlägg 24 februari 2007

domsaga slash piccolo

Av carolina - 24 februari 2007 15:42

började dagen lite mjukt med skola, skridskor fram och av på en gång efter ett försök att glida fint fram utan att lyckas. direkt till skolan för att ha bild, allas favorit ämne! rita av hand och sen skrapa, min fågel blev muppad och ville inte vara fin, till engelskan sen och slappa så fort inte gûler såg. hem och fixatrixaotrolla, plock upp av emelies fader och hämta frida sen hemsi till emelies föräldrars lägenhet, där vi fick se bilder från emelies barndom, haha söttrollat! åkte till domsaga och paxade plats längst fram och skönaste soffan, där börjar vår saga;

konsert  (några simpla funderingar ur 3 förvirrade hjärnor)
Mys i snöstormen med musik och vänner.
i melodin susar vackra texter som "i have to find you, tell you i love you..." när hakim sjunger.
damn! det svänger!

tre ord var
en kväll när vi var ute och busade på taken i turkiet, hände något underligt, frida och carro red på en kamel till en spågumma med magiska tuttar. hon berättade någonting om två hypernervokosmiskadiafragmakontravibrations smittade. oh my god, vilka snygga rattar - javisst! provköra? om du slickar mina kladdiga fötter. det kallas kilometer när en flodhästs penis mäts i steg, appropå ingenting. emelie dykte ner i den illaluktande skorsstenen, men tur att araben inte pillade i flodhästens stora ögon för att naveln är ju den hetaste delen av ödlans näsa. senare samma natt kom spågumman tillbaka och visade oss en gubbe som kissat på sig. han hade kortkjol och pappiljotter och var så ovanligt overklig. sen gick vi hem till vår hashhörna och åt hashkakor. yippie ka yey! som vi flög över högakusten. vi gosade på molnen så rosa och gröna. krullidutt krull anna-lena andersson hon fick gulsot, och kyckling blev. som tusen tegelstenar rasade dom ner över herr igelkott. ångesten kröp in i taggarnas toppar och hälsade vänligt på fröken svår.
-hallå spågumman då? hon sov sött! var hon i japan? näe, vadå japan? vaddå inte? HUGALIGEN!
vad hände igår egentligen? fråga emelie eller? jo, det började i en soffa tillsammans med en tvättbjörn, mycket trevligt innan han sket på carro? nejfan! sedan var vi alldeles för höga för att tänka efter. mohahaha, absolute high! damn if you smoke my joint your mother fucking bigbear, you are so fucking sexy. damn dude! .. too sexy for my but! eat my socks! days go by också tillbaka till svenskan, svengelska? me gillar FAT ASS! de e fan nice! fet fett naaajs. suck a lollipop licklick my nose! vänstern diggar. jasså bite my heart. cuz i love you my niggah. nej, neger. svenne jävel ffs. kom igen nu FUCK YEAH! dragspelet är glödhett. men jag gillar han som hetsar på lådan. durå? han har känslan. han väljer i den hemliga lådan. ja den är lite mystisk. det får plats mycket! :S får vi skriva mer än tre ord nu? toknissar, tihi! "breaking the law, breaking the law" yes and hard rock hallelulja! fucking shieeeet. sover gumman? the sweet spåkärring. shes high.. up,up in the sky. jasså? jag som nyss såg henne på selecta :D jah, hon badar i min kaffekopp. mhm, kärring! hmm brudar, tredje sidan nu! Fjärde sidan! suga av en flodhäst och köpa kaaafe! vi ser det snöar flodar och hästar.. snel hest. hoppla polle yehaa! jag saknar spåtant! hola amigos! här är jag dårå. okej? tuffare i vänstra hörnet av soffan! mitten e bäst, fuck the rest! jag har kommit fram till en sak! om man möter en björn bör man slå still och backa bakåt SAMTIDIGT! tror du att du kan klara det? :D
ofcourse!
ne jag e tillochmed rädd för nallebjörnar! buä mamma! oj nu går det utför, vad tror ni om en saga?
det var en gång en gång som var sandad, men en dag blev den asfalt! i en liten by kallad vittula, FITTULA om jag får be. MEN? :'( jag vill ha kaka, hashkaka? krå kan baka er varsin! haha, juste tallkottar. eskimå friend. den eskimån vill jag vara. vi är små eskimåer. =) PUSS PÅ ER ESKIMÅER. kaaaffeee... HAHA! nobody said it was easy! han har underbar röst hakim! han har en liten söt slips, en liten söt ja. *........pppppppppppeeeejpppppp......* ja det har han då säkert. (A) ni är galen och mysig båda två! kaffenarkomaner, HIHI. =) yea asså jag börjar få slut på ord i denna saga nu. :S
THE END
för emelies del
för fridas del med...
ha bye då mina kackerlackor ♥ all love to you
fuck yeah, rå eskimå!
MUMS.
by; carolina, emelie & frida.
snippsnappslut, så var den fucking sagan slut!
simma lugnt flyg vackert friends våra bröder och systrar peace! PEACE M.FUCKER



efter en kväll med bra musik som hakim bedziri, fredrik backlund, och the confused (elr något) så gick vi därifrån till piccolo, för liten titt i den sköna. sen fick vi plockupp av emelies fader än en gång och skjuss hem. ska nog natta nu tror jag. så satans trött efter denna kväll! GODNATT.

victor fahlberg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards