Alla inlägg den 1 september 2008

Av carolina - 1 september 2008 20:49

idag hade vi minnesstund för dig fredrik. det var skönt att släppa tankarna och tårarna lös. jag kunde inte förstå att det var för dig vi satt där allihopa och grät, att det är du som är borta från oss.. det känns verkligen inte verkligt, det är som att jag sitter och väntar på att du ska ringa och bjuda över mig på kaffkaff eller en sväng med mustangen.. du visste att det gav mig en kick och tog mig gärna ut på en sväng när jag var deppad, att du förstog mig så väl efter så kort tid gör mig så otroligt glad! nå, det var fint att så många kom idag, vi tände alla ett varsitt ljus för dig.. och några av oss la en ros för dig. men jag blir så arg på allt snack om gud i kyrkan, trots att det är så fridfullt och skönt att vistas i en så blir jag arg, för om gud hade funnits hade han inte tillåtit detta att hända.. 


vi åkte till olycksplatsen ikväll också, dom hade gjort så fint för dig! jag hoppas du sett det, visst fred! jag kunde knappt släppa blicken från kortet på dig, att jag aldrig mer ska få se ditt leende eller den där glimten i dina ögon när du lurar på något häftigt som jag snart skulle få vara med om.. hehe! 


jag tänker på alla andra som fanns i din närhet.. jag har inte en suck i vädret jämnfört med hur mycket och många andra av dom känner.. men det jag känner räcker! en sån här dag önskar man att kunde spola tillbaka tiden! att vi kunde ha gjort allt annorlunda på lördags natten..


vi har så många frågor men aldrig kommer vi få några svar..

VARFÖR?! 

Av carolina - 1 september 2008 11:55

jag kan inte fatta, ingen kan fatta! fan vilken jobbig dag det var igår!

inte ett torrt öga i sikte..


jag hatar dig just nu för vad du gjort, du ska ha en hård smäll! ..men alla älskar dig för allt du gett oss! mig har du lärt så mycket, varje dag du bjöd över mig på kaffkaff.. då vi var ute och körde vilt med mussen, då vi varit och fiskat.. och när du jämt skrämde mig eller hyttade försiktigt mot mig för du sen ville att jag skulle slå tillbaka så du kunde skrattade åt hur klen jag är, haha! :' ) tack för alla gånger du skjutsat mig till och från jobbet, och tack för att det är just du som har funnits i mina svåraste stunder och tröstat mig med en kram och sagt att det ska bli bättre.. jag har berättat saker för dig som ingen annan fått veta, och dom stannar hos dig nu. det finns så mycket jag vill säga, men orden tar slut.. vi är så tom allihop, vi finner inga ord för någonting, så tragiskt det här är..


vi lever vidare med alla underbara minnen av dig, men till dig önskar vi att du är på en bättre plats nu och att du mår bra.

sov gott älskade, älskade du.


du var en bästa vän..

Ovido - Quiz & Flashcards