Alla inlägg den 18 september 2008

Av carolina - 18 september 2008 14:17

jag gillar mina tjejer, ida, johanna och lina. vilka dagar vi har tillsammans :)

ikväll ska vi se film alla och bara gotta oss och ha det mysigt!


var och drack te hos olle inatt, han har varit ute och jagat en vecka så var längesen man såg den karln, han fyller år idag också, så stort grattis till min kära granne, 20'åringen!


tiden bara springer iväg och visst det blir jobbigare för vi inser mer och mer att det verkligen är sant, att du aldrig mer kommer tillbaka till oss! nu har det gått snart 3 veckor och vi saknar dig så vännen!


88-89-90 var babyboom åren, det kommer en till tid nu, för självaste babyboombarnen haha tror då jag! ser folk överallt som bakar bullar i ungnen, och jag är själv en av dom,  överlycklig!


JON JAG ÄLSKAR DIG

Ovido - Quiz & Flashcards