Alla inlägg den 4 september 2008

Av carolina - 4 september 2008 11:07

du är och hälsar på lina va fredrik? :)


vi var till eran lägenhet idag, det var riktigt jobbigt.. mest för lina, men hon försöker vara så stark! jag vet att du var och jävlades med mig idag, haha! alla gånger jag stött i mina tår hemma hos er som du bara skrattat åt, och en gång då du fick sätta dig och plocka ut en sticka ur min lilltå för jag grinade så, haha! och idag lyckades jag på något sätt jag inte fattar själv, att slå i tån i en stol, men det gjorde bara jätte ont en liten liten stund, blödde som en tok och hela tån var uppriven.. haha tack! :' )


jag har fortfarande tråden från ett av dina klädesplagg som du strompt skulle ge mig i lördags för skojs skull, och självklart måstade jag ju lägga den i fickan.. din toker! vi saknar dig så mycket.. alla såna där påhitt du hade för dig hela tiden....


i dag är jon på skolan, när han kommer hem ska vi åka till sundsvall och käka och sen kika på tedi och fridas nya lägenhet, det ska bli kul! nu ska jag ta och städa och ta ner all tvätt som hänger som en djungel här.. hjälp till fred! :)


jag älskar dig jon rahman, förlåt för min tidigare tvivel!


Ovido - Quiz & Flashcards