Direktlänk till inlägg 21 september 2009

huga..

Av carolina - 21 september 2009 16:38

i torsdags fick zion sin "3 månaders spruta" efter lång väntan.. jag tyckte det var så läskigt då dom satt där berädd med varsin spruta och stack på 1,2,3.. zion blev rädd och grät en skvätt men sen var allt bra igen och inga problem hade vi på natten heller, inget ont, men han fick en alvedon för den lilla lilla feber han hade. duktiga killen!


igår var jag på me&i party, otroligt fina kläder! jag och therese beställde för ca 1200 tillsammans. detta söta kit här nere till zion, haha kunde intelåta bli den var ju så söt. till mig ska jag senare köpa den rosa tunika/klänningen (?) som var så snygg på. haha.


idag kom målar snubbarna och väckte oss vid 7 och då drog vi till hudik för återträff med föräldragruppen. många söta och goa bebisar fick vi träffa idag. fick höra om allas förlossnings upplevelser vilket var intressant, att det kan gå på så många olika vis liksom.. det var sorgligt att åka därifrån och att veta att vi troligen aldrig kommer att träffa dom igen, speciellt inte kursledaren som har varit helt underbar på alla sätt och vis, allt hon sagt och lärt oss har kommit till användning, så tack ann-christine!


vi har varit runt lite överallt idag, handlat lite nya kläder till zion och lite annat smått och gott till honom. när vi kom hem förut så var gubbarna här nästan precis klara och vårat vardagsrum är nu så ljuvligttttt fint! ska nu efter dessa rader hitta en ny möblering där inne sen blir det nog bara bus med zion och sen tv för mig och jon med massor med ljus för äntligen är höstmörkret här!

         

 
 
Anna

Anna

22 september 2009 16:36

Va med och tävla om en mössa till Zionpå min blogg :)

http://annasara.net/2009/september/tavling-oa-pip.html

http://annasara.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards