Direktlänk till inlägg 25 september 2009

a big deal..

Av carolina - 25 september 2009 22:20

eftersom mamma nu skickat ett sms om att det är så svårläst på min blogg pga det vita och den ljusblåa färgen smälte in i varandra så får jag vara så snäll och ändra då. också hade jag visst stavat fel på berädd i förra inlägget, det skulle tydligen vara med ett e? men det kvittar för det är jag.


idag bjöd hans mig på lunch, trodde att vi skulle hinna käka på eon men sån otur jag alltid för med mig så var vi lite sent ute så vi fick gå bort till sörberge istället där vi åt en sallad och hade det väldigt trevligt! tack så mycket vännen! än en gång så var världen väldigt liten då vi kom fram till att hans chef är fridas pappa, och hur jag kunnat låta bli att komma på det tidigare då han sagt tusen gånger att han jobbar i timrå åt bekab förstår jag inte, och lämnar det och går vidare till att senare också komma på att jag serverat honom alkohol ett antal gånger under en fest som då fridas pappa ordnade för något år sedan då vi var bartenders för en kväll..

plus att han nämnt då vi började lära känna varandra att han känner igen mig från någonstans, just där!

klart att det hade varit snack med arbetspolarna om brudarna i baren!

en grej till! han brukar vara hos pappas granne och dricka bira sena kvällar, och att just den grannen vet jag också av! det är helknäppt, iallafall ur min synvinkel!


annars idag så har jag och zion varit väldigt alerta och varit ute på promenader, tacka gud för att min kropp håller för sånt än! det har varit skönt och nu känner jag mig laddad för att ett tag till sitta inne och löka och för att sen ladda upp igen, punkt på det.


idag har zion första gången ställt sig på alla fyra och vinglat omkring. det hände då vi var ute på språng idag faktiskt. tidigare har han bara tryckt sig upp med armarna för att sen falla till golvet och sen testa med benen också, men nu ska ni se att han är en duktig  kille allt och jag kunde nästan se i hans ögon över hur stolt han själv var. gulle gosse min!


jon har varit i bergsjö men är om ett tag hemma.

så nu blir det ner i soffan för lite monsters vs aliens på ps3, det ni! peace!

 
 
Linda

Linda

26 september 2009 14:50

Hej =) Jag är i v. 26, är beräknad den 5 jan. Men får se när dom liven vill ut, lär väl bli två stackars december barn hehe. Jo jag vet, jag klagar inte så mycket men ibland är de ju så fruktansvärt jobbigt men man får helt enkelt ta sig en tankeställare då och tänka på vad som faktiskt ligger där inne =) de är ingen dans på rosor jämt men egentligen borde man vara stolt över magen. har alltid tyckt att de är såå fint på andra men när den själv börja växa på mig tyckte jag inte de var lika gulligt längre.. I början men nu tycker jag att den växer alldeles för fort=P tack för din fina kommentar iallafall. puss och kram

http://lillrauta.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards