Alla inlägg under september 2009

Av carolina - 5 september 2009 14:34

idag kommer mamma hit och ska sova över för pelle har grabbkväll :) så hon och nempan ska komma hit lite senare för lite mys! hoppas att sophie kommer förbi också för det ville mamma gärna!


fick världens finaste sms av mamma för någon dag sen.

"hej gumman. vill bara säja att jag älskar dej. det blir ju aldrig att man säger det till er barn. skulle jag råka ut för en olycka vill jag att du ska veta. tycker det är roligt att se även dej som en mycket duktig mor till ditt barn. hoppas du får en trevlig vecka med din familj. puss och kram." 

GULLE DIG!


nu ropar lilla älsklings zion. vi ska se film. peace.

Av carolina - 2 september 2009 11:39

än är det krut i gumman.


har faktiskt inget viktigt att säga.. skriver bara för att.

är fortfarande galet arg på min granne här under pga senast då hon hade mage att påstå att jag ljög om att hennes kattfan sprungit in här och rivit hela köket. smet in medans jag försökte komma innanför dörren med zion och packning, då lät jag dom tydligen komma in, till och med lockat. dumpucko!och det var omoget att lämna en lapp trots att jag hade bråttom. då frågar jag, hur moget är det att skriva en lapp där hon skrivit "surpuppor" och lämnat nere i källaren till dom andra damerna här i huset efter en liten dispyt mellan dom.


skulle inte förvåna mig om hon själv läser detta, letat upp mig bara därför.. hon har nog något glappt i knoppen. jag är inte den enda som ogillar och klagar.


nog. idag kommer farmor och farfar hit och ska borra upp en hylla så jag får lite ordning på zions alla grejer. hoppas att sophie kan komma hit och umgås som hon ville. nu ska jag sätta på ztv och hoppas att det spelas bra musik, sen ska jag brygga kaffe och sätta mig på balkongen, trots kylan och blåsten.


peace.

Ovido - Quiz & Flashcards