Alla inlägg den 17 januari 2009

Av carolina - 17 januari 2009 16:45

igår var jag på städhumör, konstigt nog. men det blev skinande rent, plus att jag gav mig an lite ändring, iallafall i tvrummet.. och nöjd blev jag! därför är det synd att det inte finns någe batteri i min kamera för tillfället och laddaren är helt gone..


åt efterlängtad tjockpannkaka igår, blev bullig men god! gjorde inte så värst mycket på kvällskvisten, senare spelade vi lite kort innan vi somnade vid 4-halv 5? trött idag, men det gör då inget. rätt mysigt ändå.


på måndag ska vi in till BM för att mäta magen, fixa med föräldrakursen, ska få ett stöd för ryggen dessutom (tre +++!) också ska hon vell sticka i mig igen.. några minus där.. ska också passa på att hämta ut lite kosing som fanns kvar på ett konto på nordea, fint.. fast det blir till sparbössan! ska också handla nya underkläder, eftersom jag nu växt ur allt..... jag är numera fet.


pappa om du läser så hör av dig! 

Ovido - Quiz & Flashcards