Alla inlägg den 29 januari 2009

Av carolina - 29 januari 2009 17:13

varit i sundsvall 2 dagar, för att träffa syster, farmor och farfar och slutligen mamma :) det har varit mysigt, speciellt då sara har haft bilen för ovanlighetens skull då johan numera jobbar i söderhamn och har annan bil så kan han gott unna henne sina små resor. varit på birsta och shoppat med sara, hittade bland annat ett par übersköna jeans i stretch rakt igenom, och utan, hör här.. utan knapp! jag kan ha ett par jeans! köpte också en väldans söt klänning som passar så fint till min bulle, också linne, tröja, scarf och ett halsband fick det bli och jag är nöjd!


hälsade på hos farmor och farfar och dom bjuppade på vofflor som vi så gott tackade för och slängde i oss. var där i några timmar sen har vi mest varit hemma och spelat wii, kort och mer. föresten så träffade jag världens sötaste ungar också, milan, nino och zion! så underbara! tänka sig att man själv tänkt på dom namnen utan att knappt hört dom förut, men så dyker 3 syskon upp helt plötsligt och heter alla dom hela tre fina namnen!


hade velat träffa pappa och familjen också, men det får bli en annan gång!


varit iväg nu och handlat lite för jag fått låna bilen några dagar av min mutti. köpte gräddvitt fleecetyg till filten med luva jag ska sy, något mjukti brunt till amningskudden också 2.5 kg vadd. här ska sys och donas inför lillen! :)


nä, ska ta och tända lite här hemma och pyssla lite. blir kanske scrapbooking senare? annars ska jag bara stanna hemma och sen laga god middag till jon sen när han kommer hem från träningen. 


peace!

Ovido - Quiz & Flashcards