Alla inlägg den 1 januari 2009

Av carolina - 1 januari 2009 15:14

välkommen -09.


igår började vi dagen med vofflor hos vår kära vän, vi var sisådär 8 stycken som bara hade det trevligt tillsammans. stannade där hela dagen, förutom jag någon timme, jag gick hem för lite vila. gick sen tillbaka och vi åt en väldigt god nyårsmiddag tillsammans och allt mer vad folket började bli full så blev jag mer less.. vi kom iväg rätt sent och vi skulle ända till hassela, ut i skogen. fick köra två vändor eftersom vi var för många.. andra vändan var det krångel bara så vi for i all världens fart dit och hann precis kliva ur bilen till tolvslaget, tur. sen for vi nästan på en gång då vi insåg att det inte alls fanns någon mening att vara kvar då det mest var yngre och trista människor där. skjutsade hem några sen hämtade resten.


tog ett bad väl hemma, hoppade i säng och sen gick jon iväg hem till emil och var borta till morgonen någon gång.. själv låg jag vaken ett antal timmar för att jag inte kunde somna utan honom. inte så lyckat nyårsfirande men för mig räckte det som ändå var nykter och körde.


jobbar just nu, innan jag kom hit åkte jag till fredrik och sa gott nytt och tände ljus. det var så fint, och gravstenen är nog den finaste jag sett. jag hoppas du har det bra.


nu ska jag kolla lite på tv med min brukare- tur också att det finns julmust på jobbet alltså! något jag är beroende av!

Ovido - Quiz & Flashcards