Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

kalas..

Av carolina - 6 oktober 2009 22:02

mamma, roligt att du vill läsa min blogg, men jag kan faktiskt inte sitta och nöta heela tiden, haha.


idag så plockade mamma upp mig kring 1, vi for och tvättade deras übersnygga bil, som dom behöll för ett litet tag till! (!!!!!!!!!!!) sen begav vi oss bort till mormor för kaffe och väntan på att få komma in till moster och fira krisse som idag fyller 17 år. grattis! lite otrevligheter där imellan men än pratar jag inte om det, så nog. fick god lasagne och kaffe och tårta och sällskap och och och.. det var bara sååå bra! sen skjutsade mamma hem mig och vi sa farväl på andra våningen och sen tog hon sina spralliga små spiror och druttade ner för trappen och slog gasen i botten och for hem till pelle. själv blev jag hemma ensamen, skönt det också. ikväll är zion duktig och sover den lilla ängeln.


imorgon ska jimmie hämta mig ca klockan 10 och sen bär det iväg till bergsjö för mys och ute middag med lina och jimmie. sen på torsdag bär det hem igen då jag ska på hockey med pelle, gudarns så jag längtar alltså! nu så har jag inte så mycket mer att berätta.. så, jag ska nog se lite på tv, är uppvärmd och go nu efter ett skumbad så jag har dragit på mig min mysigaste tröja och ska krypa under en filt och mysa nu.

peace.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards