Direktlänk till inlägg 10 oktober 2009

katrin 40..

Av carolina - 10 oktober 2009 02:43

jag kan inte låta denna fartfyllda och helt otroliga kväll gå till spillo, då jag förmodligen skulle ha glömt allt i morgon. så jag gör en liten notis här så jag kan vakna upp imorgon och "jaha, det var det som hände ja men nu minns jag" ..och så att jag kan svara på thereses troligen kommande frågor imorgon.


vi for som sagt ut till söråker och till katrin som fyllde 40, blev placerad kring bordet med ungdomarna, javisst,  jag är ju faktiskt ungdom fortfarande även om jag blivit mamma, tänkte jag.. men jag tyckte inte att det blev någon höjdare. tur att jag satt kvar iallafall för det blev väldigt mycket bättre då jag fick bra kontakt med anna. super mysig tjej! vi åt väldigt god mat och sedan blev det kareoke, och jag tror nog att alla var med nästan oavsett ålder så var det världens galej hejåhå. fick träffa christians flickvän, också väldigt mysig tjej som efter ett tag också smälte in i kareoke gänget.


och här ska ni få höra, och jag har redan sagt det till dig t, jag antar att du kommer att läsa detta inom några timmar, jajo då du kryat på dig såklart. "svärmor lurar på mig cigaretter" och hon gör samma sak till mig, haha. men jag lät ju såklart bli! jo, men så truddilutt in i marsallerna (stavning tack) sotig i ansiktet och stearin på armarna så slocknar vi brevid zion som ligger i bilstolen och sover på golvet, jippi! och där låg hon så sött så resten av kvällen.


har verkligen haft en rolig kväll och jag hoppas på fortsatt kontakt med anna framöver.

summa sumera, helt galet underbar kväll! punkt.

resten kommer jag ihåg själv, tack.

nu hoppar vi i sängen tror jag. eller? :)

 
 
Ingen bild

Katrin

11 oktober 2009 17:56

Jätte roligt att du kom o hade roligt!!
Syftet att du blev placerad vid "ungdomsbordet" var att du o Anna skulle finna varandra då ni är ungefär lika gamla o att ni skulle ha trevligt ihop. Men det förstod du väl ?? eller :-)
Ha det så jätte bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards