Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

en bra dag..

Av carolina - 15 oktober 2009 19:41

idag har varit en riktigt bra dag, har känt mig så glad och sprallig, varför vet jag inte men jag tror nog att dom jag pratat med osv har märkt det. varit väldigt skönt. zion har också varit väldigt glad och sprallig idag, kunde nästan tro att han hittat några sockerbitar på golvet och tuggat i sig, haha så upp i varv har han varit.


på förmiddagen så tog vi tre en långpromenad ner mot vattnet, vi skulle knäppa kort men så somnade zion och sov hela tiden så då blev det bara några på oss och naturen. jag plockade lite drivved som jag ska göra något gulligt av. imorgon tror jag nog att vi går ut en gång till.


hämtade ut paket på ok/q8 förut också, hihi. sen åkte vi hem till pappa och tjyvlånade tvättsvampar och sen upp på macken för att spola av bilen. jon är just nu hos sara och hämtar batterier, jag har nyss stökat undan i köket efter middagen och nu ska jag ge zion lite massage och sen blir det sängen för honom. tv ikväll bara, lite program som jag vill se. sen kanske vi hinner med något avsnitt av andra avenyn också som vi missat så mycket av.


hoppas att dagen blir lika bra imorgon!

peace,

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards