Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

big up för michael jackson tema!!

Av carolina - 16 oktober 2009 21:31

sitter just nu hos mamma, tidigare så såg vi de ä kanon med robert gustavsson, inte skrattat så gott på ett bra tag. nu sitter vi och ser lite på idol och riktigt roligt med michael jackson tema!! rabihs framtädande var heeeelt outstanding alltså, jag känner mig som en liten fjortis som väl skulle kunna sitta där i publiken med en skylt "RABIH ÄR BÄST" haha till och med. har nyss visat mamma och pelle då camilla trodde hon gick vidare mot karolina, haha! gud vad jag skäms bara jag tänker på det! knallröd om kinderna. snart ska vi se på tv4 fakta på jag skäms över min kropp. sen blir det nog sängen kanske för m och p är så trötta.....


zion somnade vid 8 och han ligger i barnvagnen så söt, sover nog gott till plasket från mammas fontän hon har till koifiskarna. zion har äntligen förstått att fötterna är hans (!!!), att dom sitter på hans kropp. han är så söt när han tuggar på småtossingarna sina. han börjar bli så stor nu tycker jag. alltså han är en liten bebis, knappt 6 månader men redan känns det fel att sätta på honom liksom riktigt minibebis kläder, typ med nallar och grejer på. men samtidigt så är det ju tråkigt att inte göra det eftersom jag vill ju ha han som en liten fis länge för det är så mysigt. men han får ha lite snyggare och tuffare kläder min lilla gangsterbebis.


vi for in på birsta förut idag innan vi åkte vidare hit, jag köpte mig en fin bh, riktigt fin!! är jätte nöjd! också köpte jag en stor, då menar jag STOR tjocktröja på hm. gick ner till knäna. jätte mysig, ända kruxet är vell att den sticks lite men köper jag bara en polotröja att ha under så blir allt bra. köpte också lite smink för ovanlighetens skull. väldigt bra köp! mamma köpte också en tjocktröja, likadan som hon redan har, jag tror hon samlar på sig alla färgerna, haha det kan ju vara kul att variera lite, för tröjan var väldigt mysig.


nu är det slut på reklamen. peace!



 
 
L...

L...

16 oktober 2009 22:07

Ja visst var Rabih bra?! Jag fick nästan tårar i ögonen.
Läste nånstans att hans kompis hade dött innan förra veckans framträdande o de gjorde det ju inte lättare när man på nåt sätt förstod att han sjöng till honom...
Fint var det :)

http://www.livetidag.blogg.se

 
Ingen bild

T.B.S

16 oktober 2009 22:20

fattar inte detta med tjocktröjor,har alltid varit varm,även som smal,leve tshirt fram till jul!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards