Direktlänk till inlägg 17 oktober 2009

russelträff, istället go äppelkaka!

Av carolina - 17 oktober 2009 19:12

idag kring 11 så packade vi in oss i bilen med all packning och då var det väldigt mycket, krångligt. vi åkte bort till moster i norrberge på russelträff men jag bestämde mig för att gå in till mormor istället och där fick jag nybakad äppelkaka typ, jätte gott! dom var några stycken som vandrade ut i skogen och kom sen tillbaka och fikade. precis när vi skulle packa in oss i bilen igen så kom moster karin och myste lite på zion. stannade på ica i sörberge en sväng och handlade blöjor och munkar (!!), hade turen att caroline satt i kassan så jag fick glatt gratulera henne till tjockmagen som börjar växa. sen åkte vi iväg upp till mamma igen, syster och johan har precis kommit hit nu och jag vet inte om vi ska äta något eller så men.. jon är på väg hit nu från bergsjö, han kommer vell kanske om ca 30 minuter eftersom han tar vägen genom hassela.


sitter här vrålhungrig.. jag vill ha mat! börjar få ont i skallen..

ikväll vet jag inte om vi sover kvar eller om vi åker hem. lutar vell kanske mot att åka hem eftersom jon förmodligen har hemlängtan.. men jag vill inte lämna mamma eftersom hon är ensamen inatt då pelle är på någon gubbkväll, sett på hockey osv.


nu ska jag slänga mig in i diskussionerna här jag med. peace!

 
 
Ingen bild

Ängla Pettersson

19 oktober 2009 01:43

ska bli så roligt när tremänningen blir tjockare :D oj oj oj :D barn överallt i våran familj snart :) såå mysigt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards