Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

min familj..

Av carolina - 19 oktober 2009 20:24

igår vaknade vi upp hos mamma kring halv tolv? helt otroligt att vi sov alla tre så länge. vilken lycka att få sova ut! vi gick ner och då hade pelle kommit hem så vi drack kaffe alla fyra och sen började vi att plocka ihop allt eftersom vi skulle iväg till farmor på kalas. vi var först på plats, mysigt att få träffa dom lite själv. sen blev det matdags då alla kommit och det var sån galet god mat vi fick, pastagratäng, yep! och jag åt 3 stora protioner :| brukar väga mig när jag är hos farmor, man ska ju hålla sig till en och samma våg varje gång och det har jag gjort så den stämmer för mig. och nu är jag nere på 50 kilo igen, helt otroligt som jag käkar alltså! men det slår vell tillbaka då jag slutar amma antagligen..

vi åkte sen hem kring halv åtta tiden och slog på tven på en gång och skulle se vem kan slå filip och fredrik, rätt bra.

idag fick vi också sova rätt länge, typ 10-halv 11. sen fikade vi och duschade sen åkte vi iväg på birsta. stötte på anneli också och hon sa att det började bli lite tjatigt nu haha, såg henne en gång till också efter det på charm. ja för lina och maja kom dit och vi tog en fika och pratade lite strunt. mysigt att träffa dom! ska till lina på fest om 2 helger eftersom hon fyller 20, roligt. vi kom hem och vi skippade förrådsstädningen som vi hade tänkt, jag städade i lägenheten istället, fast det är nästan lika stökigt igen..

jag och zion har nyss badat så jag skulle bara skriva några rader sen ska jag mysa med honom i soffan så han somnar.. han skulle egentligen ha somnat för 30 min sen, men ändå..

vill också säga att jag är så otroligt tacksam och glad över att jag har sån underbar familj/släkt! alla ställer verkligen upp till 100 procent vad det än gäller, även om jag ibland inte förtjänar en tanke ens. tack! jag älskar er oändligt!

aa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards