Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

lite mer om dagen som varit..

Av carolina - 27 oktober 2009 23:40

nu har jag försökt göra någonting åt denna tråkiga bloggs utseende. lyckades, nej ni ser ju själva. men det får gott vara tills någon mer kunnig kan hjälpa mig. har just nu väldigt tråkigt.. bra att jon snart kommer hem med lite käk åt mig, då min mage skriker till japan.


tidigare idag efter hämt på dagis så gick vi ju som sagt på affärn, och ronja den listiga lilla donnan trodde hon kunde lura på sig hur mycket gotta som helst, "jag vill ha sån, men jag vill ju" hundöga.. men stränga moster sa ifrån, visst hon fick en sån där rund och brun med pärlsocker på som hon tuggade väldigt länge på.. jag undrar om hon inte sparat en bit inne i tvrummet i något hörn till och med, så god verkade den vara, höhö. chokladboll. kul.

vi tog oss ett dopp i badkaret, ronja tyckte att zion också skulle bada så hon skvätte vatten på honom. snällt mena jag. sen kom sara och hämtade henne, för bara gud vet hur det hade gått med henne här ikväll/natt.. någon hade fått skäll för gap och gnäll, och inte skulle det vara min unge iallafall.


har testat plattången iallafall, den funkade väldigt bra faktiskt. oväntat! dock har det börjat krulla sig lite i topparna men jag var inte så noga heller för den delen. jag tror att mitt hår grejar det här faktiskt! bip up! nej jag menar stay down. nu ska jag stänga ner det här, blir inte så mycket klokare, och det behövs!


kan bju på en toppen låt för att avsluta snyggt.

skaburbian - little girl

 
 
Ingen bild

Momma

28 oktober 2009 22:01

Det här ser väl bra ut,gumman !
Klart och tydligt,texten syns,morsan kan läsa.
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards