Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

onödigt..

Av carolina - 9 januari 2010 12:20

nu har jag lyckats slita mig från amningen, det vara bara att bestämma sig och sluta tvärt istället för att ge honom någon gång ibland, då och då. och zion har inte protesterat alls så det känns väldigt bra. och så fort jag hade satt punkt och pricka på att sluta så verkade mina, numera ärtor, förstå att det var slut.. för innan så höll jag på att sprängas då jag höll på att vela.


tänk att när man blir mamma så är det så mycket saker som man gör osv som man annars inte skulle göra. bara som igår när jag gick på promenad så drog jag på mig täckbyxorna, som jag annars aldrig har använt mer än i backen då jag åkt snowboard. och innan har jag reagerat på att det oftast bara är mammor som går omkring i sånt. jag till och med drog på mig dom för en sväng till ica och jag kommer garanterat dra på mig dom sen när vi ska åka och slänga skräp. och det är så många andra saker som jag tänkt på, som jag faktiskt också gör! visst det är en bra grej, men jag känner mig inte som en täckbyxe-mamma-på-promenad.. det känns liksom, som några år plus...


varit på birsta någon dag och shoppat nya kläder till alla vi tre familjemedlemmar, en säger inte så mycket om det nya och den andra protesterar vid påklädning. nåja, jag gillade köpen iallafall! igår bakade vi sockerkaka och den blev perfekt. fattas bara ett glas mjölk till, det ska köpas senare. som sagt ska vi slänga skräp idag, rensade överallt igår och det blev bra mycket plats i skåpen nu! så senare ska jag även passa på att få bättre ordning på allt.


onödigt och tråkigt inlägg men har inte skrivit på flera dagar och kände att något bara måste in. nu ska jag laga lunch och sen är det fläng hela dagen. ciao.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards