Alla inlägg den 1 mars 2007

Av carolina - 1 mars 2007 15:48

mkt har hänt. varit på sok och åkt pulka med ssuare, mycket kul fast med krock in i frida och ner i djupsnön för att bli fast. varit med victor. klarat två prov i fas A i teorin också och jag är på god väg hoppas jag och nästa vecka ska jag börja köra, nervöst. i tisdags var jag hos sjukgymnasten och hon vred och vände på mig jätte mycket och konstaterade sen att jag måste börja träna på allvar. 13 månader mellan mig och victor idag, känns bra! :) lämnade in stipendie lappen idag,  jobbade idag också trotts att jag var väldigt trött så jobbade jag över 20 minuter! håller på att städa rummet nu inför besök av både frida och sophie! jag och frida ska göra hemprovet för att det ska vara inlämnat imorgon, och sophie kommer hit för att umgås och lämna käk till crystal m.m ser jag fram emot! nu ska det tvättas och fortsätta städningen sen hoppas jag på god mat i magen!

JAG ÄLSKAR DIG VICTOR

Ovido - Quiz & Flashcards