Alla inlägg den 15 mars 2007

Av carolina - 15 mars 2007 15:53

ojoj det är så sällan jag updaterar, men det är svårt när man inte har sånt stort minne. frida har det bra iallafall, än så länge har vi pratat bara fyra gånger i telefon men det är helt okej bara jag vet att hon lever. :) idag var begravningen på gamel mormor, men jag var inte där. det hade iallafall gått bra för mamma. jag har bara suttit idag, var inte på praktiken eftersom jag inte har någonting alls att göra där, kändes så onödigt sitta rakt upp och ner och stirra och ibland få stämpla nå jävla kort, nejtack! imorgon blir det iallafall teori på skolan, hoppas att emelie är där imorgon så att jag har någon att snacka med iallafall, orkar inte alla andra i klassen. igår myste jag och victor till det med munkar och glass och jag satt också och tröståt nutella direkt ur burk! :D dricker en massa c-vitamin nu för att skynda på läkningen av piercingen. damsugade idag och skottade vår infart för att vara snäll med mamma. tyvärr så trissade jag upp nova för mycket innan vi skulle ut så det hände en lite olycka innanför dörren innan vi hann ut, kisskiss på mammas nya matta och glad för det blev inte hon. har suttit på msn med filip och victor och skrattat mycket åt en massa videos, fy så klantiga folk kan vara. nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sedan lägga mig skönt i sängen och ringa till min älskade. några rader blev det.

victor!

Ovido - Quiz & Flashcards