Alla inlägg den 27 mars 2007

Av carolina - 27 mars 2007 15:59

jaha ny dag och ny praktikplats. riktigt kul, men hasse hade sagt fel till mig så jag sa fel till emelie och emelie som skulle på söråkers herrgård och jag till tobbes. yeye, började med att steka bacon och sen korvar sen packa matlåder och sen for vi iväg och körde runt överallt i timrå o stan för att lämna det. riktigt soft och jag är mycket glad att jag får vara med maja. :) dom här veckorna kommer att gå galant eftersom det är så pass roligt där och han är rolig och snäll, ingen som ignorerar som på dom andra ställena jag varit på. nåja, suttit här sen typ 12, skönt att sluta så tidigt men finns inget att göra. ikväll ska jag på spinningen och sen kanske sola med maja och förhoppningsvis frida! ska nörda msn o musik nu. ciao.


I'm sorry for the tears I've made you cry.
i love you so but i have to go alone..

Ovido - Quiz & Flashcards