Alla inlägg den 9 mars 2007

Av carolina - 9 mars 2007 15:50

hela förra helgen var jag hos frida med victor, maja, sea, alex, hade jätte trevligt! vi lekte lite kurragömma och charader med ord. mycket skratt och mitt liv blev nog några månader längre. jag, frida och victor for till filip och umgicks i veckan, vilket också var mycket trevligt! bara tagit det lugnt och tagit dagarna som dom kommit. sen hoppade vi över till my place och sovit här i 2-3 dagar nu, igår så drack vi lite och hade kul, och sen fick vi max på natten, mums!!! orkar inte gå in på detalj som dessa dagar varit, men ibland svåra stunder, ibland mycket svåra stunder och ibland mycket bra stunder! =) nyss varit och kollat efter jobb, utan att lyckas men jag fortsätter leta! varit handlat med mamma och ska göra smooties sen eller hur fan det stavas. till hela familjen, jag älskar er. ska sätta igång med teorin nu lite, och fortsätta snacket på msn. =) take care.

victor!

Ovido - Quiz & Flashcards