Direktlänk till inlägg 3 september 2008

---------

Av carolina - 3 september 2008 13:49

det blir bara jobbigare för varje dag som går.. se vad du lämnat efter dig..

jag har inte riktigt fattat än, jag kan prata om det som hänt, men kommer på mig och frågar mig själv varför jag inte rör en min.. det går bara inte att förstå, jag tror heller inte att det är sant.. men det kommer med tiden.. då vi alla kommer att inse..


igår kom den där låten upp på mtv som vi hånade så mycket, ella ellah något, men jag kunde inte lyssna.. trots att jag borde kunna skratta åt det, för det var ju en sån rolig grej då.. men det var helt omöjligt..


jag ser upp mot eran balkong så fort jag går förbi för du stog jämt ute och rökte och vinkade när du ringt över mig till kaffkaff.. jag ser mot eran port för det hände ofta att du lyckades gå ut precis när jag gick förbi.. och jag ser mot den där gropen i backen som vi klagade så mycket på när vi skulle byta däck på eran bil, då den bara var ivägen och ställde nästan till så att vi fick bilen över oss.. jag ser ut mot eran andra bil och tänker på hur du brukade köra på med den fast än den inte alls är kapabel till att köra så fort eller så häftigt som du gjorde.. när jag är nere på aivas tänker jag på när vi ofta svängde in där för att du skulle handla en sån där watt, du köpte åt mig med fast än jag inte ville ha haha.. eller hur du kunde komma ut med en korv för jag inte ätit något på dagen, för du brydde dig så mycket om alla andra hela tiden vännen.. jag ser ut mot gräsmattan precis utanför vår lägenhet, där vi låg i början av sommaren och solade och spelade kubb.. vilka underbara dagar! jag tänker på när vi var på våra hyss borta på plyfa (?) då vi höll på att falla i vattnet båda två haha! fan.. jag saknar dig så otroligt!


på lördagen, på dagen då du bjöd över mig på kaffkaff så planerade vi ju att vi skulle skaffa massa delar och bygga ett roligt fordon tillsammans för vi sett det på tv.. och vi skulle ut och åka cross när du lagat den andra.. det fanns så mycket du ville och skulle göra och hade alltid nya idéer på hjärnan.. fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards