Alla inlägg den 10 december 2009

Av carolina - 10 december 2009 18:00

jag måste bli bättre, jag ska bli bättre..

på att uppdatera.


farmor var här med två paket häromdagen, jag hade ju redan fått min julklapp som i år var julbord ute i svartvik och det tackar jag för. så dessa paket fick vi kalla inflyttningspresent.. innanför omslagspapperet fanns där en lila och vit pläd som var helt gudomligt skön och som jag myst med två dagar i rad nu, nu fick mamma sig en snuttefilt också. i det andra paketet fanns två lila skålar som passade perfekt på vårat vardagsrumsbord!! plus lila servetter. jag kan säga er att min farmor, hon är bäst!


jag har nu äntligen fått med mig maria för vaccination, hon som är illa ute. jag och jon tog också, och det känns bra efter allt vel fram och tillbaka på om eller inte. men nu känns det väldigt bra då det är ett skydd för zion. ja, min lilla krake också, han bara växer så det knakar! jag hinner inte ens med i allt som händer. han är så underbar! det är otroligt i hur dom ändrar uteseende också, ibland är han på tok för lik jon och en annan dag är han lik mig. det bara sprätter i kroppen på mig när jag nu skriver om honom, vill bara säga er att jag är världens lyckligaste mamma!!!!


imorgon ska vi in på sjukhuset med honom också, han ska få ta några prover tror jag, något sånt. det går nog bra, även om jon inte följer med denna gång.


längtar så mycket tills lilla lina får sin pyttelilla pojke!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards