Alla inlägg den 19 december 2009

Av carolina - 19 december 2009 22:20

ÄNTLIGEN ÄR LINAS BEBIS UTE! bara kolla in den vackra lilla skapelsen:

linajohannalof.blogg.se. jag är så glad så glad så glad! jag vet själv vilken lycka det är att få hålla om sitt lilla troll och äntligen få kalla sig för mamma och pappa, på riktigt! jag är en sån stolt vän till mamma lina! :) vilket lyckorus!


annars idag så har vi varit barnvakt åt lukas och meja, det har gått oväntat bra faktiskt. lukas hjälpte jon med bilen, kopplade i slutsteget som kom igår. vi spelade lite spel, gjorde kakor och såg på tv medans pappa och therese shoppade loss på birsta c och stan. senare så fick vi väldigt god gryta och det tackar vi så mycket för!

min lillebror lukas är ju just rolig han, sån söting som älskar att se på dansbands kampen. kanske inte just många 5 åringar som gillar det inte. han agerar också trädgårdsmästare på somrarna.


just idag är jag så galet glad för alla jag har nära mig.


nu har jag laddat julmust i tvrummet och ska slå mig ner där igen och fortsätta se på filmen jag inte minns namnet på. appropå julmust så kommer jag att gå i väggen då den slutar säljas, tur att det är påsk snart! ska bunkra upp med 100 flaskor tror jag nog bestämt! tyvärr så kommer nog allt drickande och ätande en vacker dag att slå tillbaka på mig och jag blir gigantisk! then, me llamo enormica! tvi.


nå, tillbaka till julmusten! seeupiz.

Ovido - Quiz & Flashcards