Alla inlägg den 26 december 2009

Av carolina - 26 december 2009 13:12

julen är över, men inte riktigt än ändå för vi har inte varit uppe i loböle än. på julafton åkte vi ner till anna och åt gott, hade trevligt och öppnade klappar. vi fick mycket fina saker från lina och jimmy efter att dom varit i indien! jag hade tydligen varit snäll i år jag med. zion fick fina leksaker, kläder och en lära-gå-vagn, toppen och han är redan så duktig med den. också fick vi tillsammans ett sällskapsspel, som vi bett om och en trådlös telefon, kan säga att det underlättar så mycket när man har barn, slippa springa och dra sladdar osv! vi har själv typ 7 stycken sen innan men ingen av dom har funkat bra. nå, vi stannade kvar där till 4 tror jag. jon spelade lite tvspel med rasmus och jag hjälpte wilma med bokmärken, har lovat henne mina också. nöjda och glada så åkte vi hemöver, köpte med oss pizza (?) och tog en myskväll med vin och öl. vi skulle egentligen bort till maria men dom blev lite dåliga efter maten så vi stannade hemma.


igår var vi ut till farmor och farfar och träffade släkten, åt också gott där och hade det super mysigt. först då kändes det som jul! också där fick zion fina klappar. massa leksaker, kläder också en resesäng. nu kan vi åka bort, haha. jag är nöjd med julen i år också, trots sen julkänsla. jag är tacksam för det vi fått och galet glad över vilken fin släkt jag har!


jon har idag åkt till hassela för att träffa kompisar, själv ska jag antingen vara hemma eller så kommer mamma och hämtar mig, om så är fallet så ska jag in till birsta en snabbis också och köpa en ny jacka jag spanat in. hoppas hoppas.


nu ska jag ta och hinna duscha innan min lilla älskling vaknar igen. fryser så tusans mycket! sen ska jag vira in mig i min favoritfilt och skriva lite i zion-boken :)


hoppas alla haft en fin jul.

Ovido - Quiz & Flashcards