Alla inlägg den 13 december 2009

Av carolina - 13 december 2009 16:57

shaluba, nu är vi frisk och kry. efter vaccineringen så mådde jag pyton, hade sån frossa på natten. det var hemskt! men snälla jon tog hand om mig, värmde vetekudde och gav mig vatten och tablett.

på sjukan i fredags så var zion så duktig, han sa inte ett knyst dom tre gånger han fick ett stick i armen! helt otroligt och mamma blev så stolt! dock så kräktes han överallt typ, och det gör han sällan nu så jag tyckte det var konstigt, det var till och med innan hon stuckit honom. han kanske var nervös haha. det var synd om honom.


igår storbakade vi hos maria, gjorde lussemuffins och dumlekakor, trodde verkligen att dom skulle bli bra denna gång men så satt jag där jätte glad och nöjd och skulle bjuda på dom men så såg jag alla andra sitta med choklad runt hela munnen och fick äta ur papperet. nåja, smaken var bra iallafall.


vi ska snart åka bort till maria igen, idag blir det pepparkakor på schemat. jag som inte ens äter det, eller jo med mögelost på! och i år får jag äta allt på julbordet också, jätte glad är jag för det men gladast är nog magen!


ordet börjar på k.

Ovido - Quiz & Flashcards