Alla inlägg den 4 december 2006

Av carolina - 4 december 2006 15:52

Denna vecka ska vi vara på skolan och ha teori, sköntskönt! Ska vara hos bagarn nästa gång i tre veckor och kommer måsta kliva upp asa tidigt. I fredags var vi bara hemma och slöade, (vad jag kommer ihåg) och igår var vi och badade med Sara, Johan och Ronja igen mycket skönt och Victor hade mycket kul med den där jävla ön som han klättrade ungefär tre gånger och fick med sig Sara en gång också men som fegade efter halva. Sen åkte vi hem till Victor och käkade sen drog iväg till stan för att se på Joakims snowboard tävling, ingen tvekan på att han skulle vinna heller och klart så gjorde han det, stort grattis! ;> Drog med bussen till Victors träning, sen hem. Kollade på poker på natten och somnade väll nått vid halv två - två. Ställde klockan så att vi kunde se på julkalendern men jag orkade inte kolla. Idag ska Frida följa mig hem och sen ska vi in till stan så jag får handla en ny näsplopp som jag tappade på badhuset sen ska jag köpa en tröja också. Vi ska upp och kolla på träningen också, och sen se om vi ska börja eller inte. ^^  Nått måste jag ju komma igång med iallafall, så att min rygg inte lägger av.

Jag älskar Victor bannemig!


update.
 
Fick veta på gymnastiken att vi skulle bli bjuden på hockeyn på torsdag, mycket funny!  Jag och Frida satt kvar på skolan trotts att vi slutat för dryga halvtimme sen. Vi sprang sen hem när Victor ringde och tog bussen på en gång in till stan. Gått omkring och handlat nya byxor på bikbok, bruna stuprör. asfina och sen hoppas jag på att jag får byxorna jag beställt också, snart! Pontus kom ner och sen skickade vi iväg Victor för att köpa subway åt oss för vi hade så mycket mer att kolla på. fortsatte efter det att gå omkring och kolla en massa mer. Gått och gått en massa så mina fötter är helt slut nu och det blir en väldigt tidig kväll för mig ikväll! Nåja, andledningen till varför vi åkte in till stan egentligen var för att vi skulle åka och se på träningen men jaha, när vi väl varit och vandrat på stan i fem timmar så tog vi bussen upp till nacksta och då var träningen nästan slut, hann se töjp fem minuter haha! Tog bussen ner till stan igen efter en kvart och min kära pojkvän och blivande svärfar kom och plockade upp mig och nu får jag äntligen sitta skönt på arslet!! Ah, som sagt tidig kväll, blir bädden på en gång när jag kommer hem..
Haha, haft kul snack idag också, en massa om nå såna här soldater som är tvungen stå helt stilla och inte prata eller göra någon min alls, haha undra var gränsen går för att dom får röra på sig. t.ex om man skulle gå och dra ner brallorna på dom undra om dom får röra sig då? xD Sen så försökte Frida vissla på nått konstigt sätt och så där högt utan att andvända fingrarna, så försökte hon hur mycket som hellst och jag några gånger, sen helt plötsligt så kunde jag!  hahaha, fethetts Frida fick då för att hon försökt komma på och lära sig hur länge som hellst!! Haha! Tack Frida för en trevlig dag!
Jag älskar Victor!

Ovido - Quiz & Flashcards