Alla inlägg den 5 december 2006

Av carolina - 5 december 2006 15:53

Mamma och Pelle håller på för fullt med renoveringen här hemma, köket ska bli klart till jul och shit vad fint det kommer att bli! Med en liten köksö och grejjer! =) Trött dag idag, fast ändå har jag jobbat på ganska bra förutom sista timmen då jag bara satt vid datorn och kolla runt. Gick hem och väntade på att mamma skulle komma hem någon gång med en dosa snus, ja tack! Sen kom victor och vi kollade på saw 2. Sen skulle vi försöka få hem american pie the naked mile, men lyckades inte. Kanske ska på träningen imorgon och kolla igen eftersom det bara blev fem minuter igår, men både jag och Frida är sugen på boxning, vå får se! =P Nu ska jag hopp i säng och kolla på scrubs. Godnatt.
Jag älskar Victor.

Ovido - Quiz & Flashcards