Alla inlägg den 20 december 2006

Av carolina - 20 december 2006 16:05

Var på Willys igår med Sara, Johan och Ronja. Köpte hårfärg, julmust och pepparkaksdeg! :D Så igår kväll färgade jag håret, för att Victor tycker att jag ska ha brunt hår, jaha så när jag var klar med färgningen så var det helt okej, sen skulle slingmedlet i också. FINT DET BLEV DÅ, nej.. =/ Det blev typ orange uppe på skallen sen grå/svart i topparna, kommer inte visa mig ute innan jag gjort om det! Sov ingenting inatt, kunde inte somna. Så klev iallafall upp halv sex och kröp uppför trappen till mamma för att säga att jag skulle bli hemma idag, sen lyckades jag somna efter ett tag.  Vaknade och satte mig vid datorn, och har bara suttit här sen dess, tråkigt om fan. Anton gör mig lite sällskap, men ska väl lägga mig och se på TV nu.

Stark kärlek.

Ovido - Quiz & Flashcards