Alla inlägg den 9 december 2006

Av carolina - 9 december 2006 15:57

Igår gjorde jag och Frida en egen hemsida på datan, väldigt stilfull! Sen shoppade vi grejjer till min, Frida och Peders lägenhet, för typ 6048 kroner haha. Riktigt kul arbete. Jag och Frida bestämde oss för att åka till Ikea och se på Markus när han var där, så jag skulle bara hem och duscha sen kunde vi åka. Men vi kom inte iväg för än typ halv sex eller vad klockan var också kom det ingen då, Frida ringde mig och hon gick till Sörberge norra för att kolla på turlistan där men det satt ingen där så det var bara för mig att börja gå till sörberge för att leta en, så hittade jag en mitt i sörberge kollade, men det var bara en massa 611;er som skulle gå, men dom brukar ju gå genom sörberge och plocka upp folk, så frida hoppade på en buss och sen for den ut på motorvägen, jaha där stog jag helt själv kvar, men efter typ en kvart så gick det en buss för mig till Timrå och Frida hoppade på samma buss, äntligen satt vi tillsammans, jubel! Hamnade i stan tillslut och gick på expressen och jag köpte capuccino och en chokladmuffin och Frida choklad och en morotsbulla eller nått. =) Åkte med shoppingpendeln till Ikea och det snubben körde en hel jävla omväg, så jag gick fram och frågade varför han körde där, han sa bara "jag är van köra här, så jag kör runt här bara" Haha med värsta rösten och dialekten jag någonsin hört! Äntligen på Ikea och skyndade oss in och fick se att vi missat allt redan, vi kom bara några minuter försent. Så vi strosade omkring ett tag och kikade på grejjer, och jag köpte nya fina vita skor, som inte var så fin efter en timme, efter jag och Frida dansat runt gran och gått en jäkla bit. Jaja, tillbaka till saken.. Sen satte vi oss på Mcdonalds och köpte vatten och kaffe, Victor kom dit och vi satt och umgicks och hade kul i närmare två timmar, skönt haha. Tog bussen hem och Frida ville inte följa med på Ib så hon åkte hem, lika bra det för det sög där. Jag och Victor åkte hem och la oss, jag blev trött fort och somnade. Imorse vaknade vi och såg på Xmen och cow and chicken, haha! Sen somnade igen. Idag vet jag inte alls vad vi ska göra, älskling får bestämma.

Jag älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards