Alla inlägg den 6 december 2006

Av carolina - 6 december 2006 15:53

En dag närmare helgen och jag längtar verkligen till att bara kunna sova ut på morgonen! Vaknade typ nio idag att Frida ringde och väckte mig och sa typ att jag bums skulle komma till skolan, var riktigt trött då och skulle lätt ha kunnat stupa ner i sängen igen. Idag har det gått så jävla segt, kanske för att vi ställde fram klockan en timme och lurades oss själva, och sen var tvungen att vrida tillbaka den så att det kändes ännu längre. Inte hänt något speciellt kul heller, Frida stack ifrån mig på lunchen för att åka på vårdcentralen men kom igen efter två timmar. =) Jag och Frida gjorde en sån där hängagubbe grej på tavlan idag, typ mandelblablabla, 17 bokstäver iallafall! ^^ Sen smusslade hela klassen med ett papper när vi slutat, haha kingklass! (A) Idag vet jag inte vad jag ska göra, familjen ska till moster och jag kommer ingenstans så jag blir väl hemma, jag som ville träffa älskling. =/ Nu ska jag upp och käka nått sen prata lite med Victor.

Jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards