Direktlänk till inlägg 20 mars 2007

filip är kung

Av carolina - 20 mars 2007 15:55

okey here we go. blev sent inatt så var lite trött på skolan men det gick snabbt över när jag fick veta att vi skulle ha skrivning i hotell, då jag verkligen röck till och vaknade! lektionen efter skulle vi då ha det så jag hann inte snabbplugga. vi ska även ha någe prov på torsdag som jag heller inte kommer kunna plugga till för jag vet inte ens vilket ämne det är. satt iallafall i biblioteket jag, frida och marcus för att skriva men vi tog ju självklart varandra till hjälp, så resultatet såg rätt okej ut och jag tror nog att jag klarar mig denna gång också. Igår var jag och frida på stan för att käka subway och kolla runt lite, den där mackan satt riktigt bra i magen kan jag lugnt säga! sedan var det telefonen som gällde typ under hela vår gång genom stan ända till då vi skulle hem, kände mig inte riktigt social men jag bad om ursäkt, jag ignorerade ju henne inte helt. :) tillbaka till dagen nu, hm skolan gick bra ända till slutet för det var ju till och med så att vi fick sluta en och en halv timme tidigare. då slog sig jag och emelie i rumpan och gick till ica för att köpa hårfärg som egentligen skulle räcka till oss båda men jag gav sen henne hela min, både för att det skulle räcka helt till hennes hår och sen för att jag inte riktigt vågade. så sen gick jag hem och det var inte mycket att komma med till mat hemma inte, blodpudding och hur jävla gott är det då. gick från bordet för att jag höll på spy utav lukten bara, så inge mat för mig idag. satte mig och softa vid datorn ett tag på msn osv sen stack jag iväg på spinningen, vilket var otroligt skönt! körde på ganska mycket faktiskt och jag är stolt över att lite av min kondition finns kvar där inne någonstans, men inte vill visa sig riktigt för än det kommer riktigt till kritan. nyduschad sitter jag här och njuter för fulla muggar. ska snart dricka lite vitaminer och sen ta en snus och fortsätta sitta här ett tag till, tills familjen ska snutta kudde och jag ner och snacka telefon som vanligt. :) hm, har varit en skit bra dag idag faktiskt! blivit mycket glad så här på kvällskvisten! försökte också att ringa till erika som jag lovat men hon låg och sov den stackarn så det får bli imorgon. måste verkligen få prata med någon, eftersom här hemma skulle det inte passa så bra. Jag saknar henne så mycket, funderar på att dra en sväng dit ner på påsklovet. någe mer för dagen mer än att den varit otroligt bra och jag har bara mått bra så kommer jag inte på nå mer.

victor fahlberg, tibiatönt, csnörd osv men han är söt! :) <3

tack till filip också för att han uppdaterar min blogg eftersom jag själv

inte kommer in för att göra det! tack till det och mycket annat! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards