Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av carolina - 2 oktober 2007 12:08

när ska mina tårar sluta falla..
börjar med att säga förlåt, för vad vet jag egentligen inte för jag har inte gjort något ont. att det sen blir så här, utan någon som hellst mening från min sida, får mig att brista ut i gråt. vilket är nästa steg? jag går back.

victor kom ju som sagt hit inatt och det var vell mysigt. :) upp och var propptrött men kom iväg till jobbet iallafall. riktigt roligt nu när det är mycket folk som jobbar och alla har sån humor, vi är ett helt galet gäng kan man säga! så nu sitter jag hemma och gör ingenting speciellt, ska upp och duscha sen kanske iväg till fruj och gosa sked med henne till någon film. jag älskar min lilla fis. långprat med sophie i tele nyss, skönt att prata med någon när man är smått less och henne får jag faktiskt ta ut mina agritioner på, haha för hon vet att jag inte menar något mot henne. btw så hade jag en nys i näsan som irriterade mig större delen av dagen och har gjort ont på något underligt sätt, försökte titta i lampa och allt men inget funkade men när vi skulle byta om och gå hem för dagen så kom den äntligen, men nu är den där igen! ;@ när jag kom hem blev jag pangsjuk också, började snora och hosta och hade redan ont ihalsen så nu sitter man här och harklar sig och tycker synd om sig själv. känns som om någon lagt hela satsen i ena mitt näshål och sen att det har klibbat fast och torkat lite segt.

jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards