Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av carolina - 31 oktober 2007 19:03

idag kommer studiebidraget va? -då vill jag hitta på något kul! ska nog släpa victor utanför dörren strax.. jag är hungrig!

btw så skrev jag det ultimata super jätte braiga å långa inlägget men såklart så kommer man åt nån knapp å allt försvinner, puss på de!  


 jag har tråkigt så då lägger jag en tråkig list..

tre saker jag inte förstår:
världen

matematik

killar


tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
bullar

snus

lil'prick

Tre saker jag gör just nu:
sitter
pratar med victor
längtar efter sängen

tre saker jag vill göra innan jag dör:
döda

bli fett me rik

hoppa bungyjump

tre saker jag kan göra:
sova

äta

irritera 


tre saker jag inte kan:
älska spindlar

vara ful

ta nässpray 


tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
tystnaden
musik

en kurrande kisse


tre saker jag skulle vilja lära mig:
låta datorn vara

bartender

rapa som en karl

tre favoriträtter:
bakad potatis me kyckling å curry

urbans spagetti å köttfärssås

wikkes sats

Ovido - Quiz & Flashcards