Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av carolina - 30 oktober 2007 20:44

måste nu lägga några rader, får inte ur mig detta på annat sätt..

sitter man i ett förhållande, så låter man vell ändå andra vara, jag menar man vet ju själv vad man inte vill se och höra.. och sitter den andra i ett förhållande så låter man den personen också vara, det är en oskriven lag som är fan så allvarlig! jag blir trött på det här, varför kan folk inte bara acceptera? det är fett me brist på respekt vi snackar om! jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag klarar inte av att se vissa saker.. är jag en dålig människa bara för att jag blir deprimerad, ledsen och i vissa fall sur och bråkig pga sånt? jag skulle vija att dom själv satte sig i min situation, lid människor, lid! jag är så svartsjuk som jag är, jag kan inte hjälpa det, tyvärr.. jag vill bara kunna blunda för allt, men hur skulle det sluta då egentligen? kan nån bara snälla förstå mig? man måste ibland få gnälla och ställa någon mot väggen, man får inget veta annars, iallafall inte jag! eller är det bara det att jag är fel som människa, för ingenting verkar stå rätt till med mig.. jag gör allt det här för kärleken, men ingen verkar se det och tar det bara på fel sätt, som att jag är en jobbig och idiotisk människa.. jag behöver få tillbaka förmågan att förstå, när allt kommer omkring! jag har tappat en del av mig själv i allt det här kaoset.. 


jag vill att du ska ha ögonen för mig, jag vill att du ska inse hur mycket jag egentligen är! det här hjärtat går snart i bitar, för små saker! det är fan inte värt det, eller är det? kolla på mig, vad ser du? starta ett samtal med mig och plåga dig själv att prata moget, jag behöver det! 


lägg en kommentar på vad som är rätt och fel.

Av carolina - 30 oktober 2007 13:11

i söndawgs så var jag ju med mina fina tjejooor, fett kul hade vi.. på morgonen ringde victor å väckte mig, tvingade upp mig, å jag som sov så schöönt! x| ..jag hade inget annat val än att kliva upp.. laserhallen blev bestämt! .. så jag drog med sophie till stan, lallade omkring så skulle vi köpa korvbröd, haha sniikt! sen träffade vi maasun me folks, wikke å emil mötte upp mig sen å vi drattade upp till laserhallen.. huga, bra lag men jag var enda tjejen med makke, mask, tommy, linus, peter, wikke å emil.. så jag blev offret! emil jagade mig hela tiden å dödade mig, kul! där sjönk mitt humör till botten.. fick springa i panik å leta mina kära lagkamrater men dom fanns ingenstans så jag bara kutade omkring  å skrek som en å annan dåre med en fucking påle i rumpan!


ställningen blev då, drummmmdringdrum* silverdildon (svinlinus påhitt) kom sist! tata! hugaa! jag borde skjutas, men victor berömde mig mycket å väl för att ha varit första gången.. typ alla hånade mig, men det var faktiskt så att jag hade probs med vapnet också! faktiskt! tydligen hade jag bara kruåit in i små hålor å gömt mig mestadels, men icket, jag sprang faktiskt runt å rörde på mitt beniga arsle! sen lunkade vi iväg till max, jag fick en glass, mmh mättande? hem te victor å duschade sen drog vi igång se upp för dårarna, fett me bra film aså! fast lite synd att jag knappt hörde något av vad dom sa för emil kunde inte sitta still eller vara tyst en ända sekund! x| inatt var det svårt att somna också, huga.. jävla unge =D hahah! 


klev upp 8 å ringde kolla tiden ja hade hos tandläkaren sen gick victor med mig till bussen, sötnos.. väl där så ush gruvade jag mig jävligt mycket för att gå in.. det visade sig att jag hade ett hål, dom där jävla odjuren har bosatt sig i min mun å gräver grottor.. jävla skit! så den 21 november ska jag dit igen å få slappkäft.. itreallysucks! jag svär! men nu är jag hemma anyway, ska duscha sen ta någe föda å pula i käften, im staaaaaarving! 


jag älskar victor fahlberg fett me mycket! å fett me sant är det! 060201 

Ovido - Quiz & Flashcards