Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av carolina - 5 oktober 2007 12:08

..sitter på engelskan och klipper och klistrar som ett och annat litet barn, men det är kul. lina gör bara fel, och hon vill inte jobba med mig mer, haha. är fett sjuk idag men dom tjata på att jag skulle på skolan så jag drog hit, har mensverk som ett as också, vägrar! sitter bara och flummar och är på bra humör för en gångs skull faktiskt.. ingen aning vad jag ska göra ikväll heller, så jävla ovärt allting, är vell med morsan eller nått.. imorgon ska jag iallafall på mysack aka domsaga och kolla på min fina kille när han står på scen med sina homies. :) kommer bli fett!

jag är rätt stolt över mig själv som lyckats vara så stark sista tiden, fast jag var i en svacka där ett tag men jag peppades till att klara allt.. det är dig jag vill vakna brevid varje morgon och känna den där doften av nyvaken gullgos..

tomt i min dosa snart också, måste kila på ica, måste till sjuksyster också.. hur fan ska jag hinna allt.. har inte så lång lunchrast heller men jag får försöka.. klarar ju inte skoldagen hursomhellst utan snus så det får bli första ruset..

JAG ÄLSKAR VÄNNER OCH VICTOR!


 ..update

AWESOME! ..what? -noo?! ;o

jo de sant! fet cred till mina små snussar på skolan och hemmaplan för att ni just bara är.. just underbara! ska upp och vänta på att mamma ska komma hem med min feta pizza ska komma och ska gluffsa i mig den lite hastigt, sen ska jag nog iväg och lägga lite bränna på kroppen och bli snygg som arton! köpte även den über snygga snusdosan idag igen, den som blev stulen förra veckan! x) skoldagen har varit lite porrig tillsammans med mina flickor till classmates.. nu ska jag tagga iväg..

possa

Ovido - Quiz & Flashcards