Direktlänk till inlägg 18 december 2009

SNART SÅ!!!

Av carolina - 18 december 2009 12:51

jag är helt upp i varv just nu då jag precis har kikat på linas blogg, och dom ligger minsann inne på förlossningen nu och jag bara hoppas hoppas hoppas att det idag kommer ut en liten frisk och kry bebis! jag är så glad för deras skull, att det nu är så nära! hoppas att allt går bra och att dom får en fin förlossning. som vissa andra inte fick.


över till något annat, snön har ju äntligen kommit ohoj vad vi är glada! zion fick åka pulka för första gången häromdagen, han var lite fundersam till att börja med men sen gick det ganska så bra. inga sura miner iallafall, men då är ju allt som vanligt också kan man säga. nu är han i en glad period igen, bara skrattar och ler, charmar alla, vart vi än är. måste höra av mig till linda också kom jag på nu, vi har inte setts på länge och dom har ju flyttat och så till och med. får ringa henne något.


idag är det sånt fint väder men det är så jädrans kallt, annars skulle jag nog ta en långpromenad upp till sörberge eller till timrå. vi får se. nu ska jag omfamna min lilla son som precis vaknat, vi ska sparka upp jon som ligger i sängen. sen blir det lunch.


håller tummarna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards