Direktlänk till inlägg 11 december 2006

helgen

Av carolina - 11 december 2006 16:00

Jag och Victor åkte till jens i lördags. Pontus och jag gick och mötte Lina, kul att träffa henne som var väldigt länge sen sist! Började med att sitta och umgås och prata lite sen spelade Jag, Lina, Victor och Pontus nå kort, eller det var väl som vanliga femkort eller så. Sen pratade jag en massa med Pontus och hade trevligt. Jens städade sin garderob och han fick för sig att han skulle testa mina byxor, och visst sen blev följden att Pontus också skulle testa och sist men inte minst Victor så dom satt ju inte tight längre när jag tog på mig dom. x) Vi blev kvar till halv fyra - fyra tills då vi fick skjuts av glidis. Ville bara sova men Victor skulle babbla på hela tiden, jag började fan grina för jag inte fick tyst på honom och fick sova. Han sa nog att han älskade mig upp till 50 gånger den kvällen, haha sött. I går så låg vi bara och myste typ hela dagen tror jag, sen på kvällen så bakade vi lussekatter, som vi inte alls trodde skulle bli bra för jag råkade bränna dom lite, men dom vart fan asgoda så fick Mamma Anneli några stycken också. Jag fick en liten söt lykta med ett fint ljus i av henne också. =D Idag så hade vi bara tre lektioner Matte, svenska sen Idrott, på matten var jag helt slut hade ont i huvudet, nacken och halsen men fortsatte ändå, gick till sjuksyster och fick en ipren 400 milligram (8), Svenskan så såg vi på grinchen, så jäkla kul film! Idrotten körde vi trippelboll, fast bara vollyboll och innebandy, haha vilka kämpare vi var! Jag var faktiskt duktig, fast inte på att skjuta iväg bollen för min hand studsade tillbaka istället för att bollen for iväg, så jag kom typ aldrig över nätet. Sen så glömde jag snusen och telefonen i omklädningsrummet, och nyss så skulle jag ta en snus efter att jag möblerat om rummet, så var den borta men tänkte att jag skulle hitta den sen när jag röjjt undan allt, jaha och sen skulle jag kolla ett nummer på telefonen var den borta, ringde till den så svarade Jenny, tack för hon tog hand om grejerna! ;> Victor skickar sms hela tiden och säger att jag ska ringa honom, men hade han gett fan i mina krediter på smssidan så hade jag kunnat skicka tillbaka att jag inte kan ringa. Ja, och förut när jag kom hem så hade Victor lämnat all mat framme som han åt i morse, och mitt golv och min soffa helt nerkletad med ketchup och massa annat, men tack du.

Dom finns för mig som en familj.

Jag älskar Victor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards