Direktlänk till inlägg 27 december 2006

kramgo

Av carolina - 27 december 2006 16:07

Idag  vaknade jag brevid älskling och vi hade ställt in oss på att få vara med varandra hela dagen och bara mysa, men sen ringde pappa och påminnde mig om att det var tisdag och jag skulle ut till farmor och farfar, jaha så då stack jag dit och vi käkade lite mat och sen öppnades det paket i ett haffs, jag fick assköna trosor av mina pojktremänningar och nå smink, sen fick jag även pengar av farfar! =D Sen åkte jag hem och for direkt till Victor, spelade kort med han och mami sen kramades vi lite till innan vi skulle åka och släppa av honom på tåget, blev ett snabbt puss och hejdå, han ska ju förfan vara borta i nästan fem dagar så det var lite tråkigt! Sen skjussade muppubbe hem mig och nu sitter jag här och ska strax hopp i sängen för det blir en tidig morgon imorgon, ska in till stan med Sonja klockan halv elva så.. =) Ska shoppa en massa nytt, kulkul! Sen hoppas jag på att få träffa Bettan ett tag också och senare efter det så kommer Sophie hem från stockholm och jag vill mer än gärna vara med henne!

Saknar knubb redan och han kommer hem på nyårsdagen.
Jag älskar dig så mycket!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina - 6 maj 2010 13:35

och nu flyttar jag till http://ckra.blogg.se/. lina som så snällt ordnat med sidan åt mig, tack gumman! ...

..

Av carolina - 4 maj 2010 11:34

igår så åkte jag till lina på eftermiddagen skulle vänta på johanna men vi åkte och solade själv, lina köpte nå så här ultimate tan kräm till oss och jag trodde jag fick nån allergisk chock så jag for upp och ner ur solariumet för jag blev orolig men...

-

Av carolina - 3 maj 2010 13:49

han är sveriges största skämt

Av carolina - 3 maj 2010 09:21


och så har det ju varit valborg.. lämnade min lilla stolthet hos syrran sen for jag upp till maja och alex på örnen. vääldigt snygg lägenhet ohoj! överlycklig av att träffa frida, det var länge sen! käkade lite mat, jag skulle egentligen inte för jag...

Av carolina - 29 april 2010 09:56

jag hade en helbra dag igår. hämtade upp sophie efter jobbet som bestämt sen gick vi in på birsta en snabbis och bytte ett par byxor. hämtade upp magda i stan sen tillbaka på ikea och handlade lite saker hem, sen blev det shopping inne på city. drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards